אחריות
הבורדים שלנו מכוסים ב 90 יום ( 3 חודשים ) אחריות על המוצרים מרגע המכירה.
האחריות לא חלה על נזקים שיגרמו לקרש ,צירים, גלגלים ,מסבים.
האחריות לא תחול על נזק שנגרם בשל מעשה או מחדל של הקמעונאי ו/או הרוכש מהקמעוני.
האחריות הינה לתיקון המוצר ו/או הספק מוצר חלופי, לפי שיקול דעתה הבלעדי של החברה.
החזר כספי לא יינתן.
בכל מקרה, האחריות של החברה מוגבלת לסכום ששולם על ידי הקמעונאי עבור המוצר.
למען הסר ספק, החברה אינה חבה בחבות מוצר מכל סוג שהוא כלפי הקמעונאי ו/או הצרכן הסופי (מי שרוכש את המוצר מהקמעונאי). החברה אינה אחראית ולא תישא בכל נזק שיגרם לקמעונאי או לרוכש אחר של המוצרים כתוצאה מנזק תוצאתי, עקיף, משני או מקרי, לרבות כתוצאה מאבדן הכנסה, נזקי גוף וכדומה.
אם ברצונכם להחזיר מוצר נא שלחו מייל ל – [email protected] ופעלו לפי הדרישות הבאות :
1. ציינו היכן ומאיפה רכשת את המוצר, בבקשה תצרף צילום של הוכחת התשלום, חשבונית/קבלה.
2. צילומים ברורים של הבורד מלמעלה ,למטה, קדימה ואחורה בדגש על מקור הבעיה.
3. כל מידע ותיאור של הבעיה ומתי שמת לב עליה יעזור לנו להבין טוב יותר כיצד לעזור לך.
ברגע שנקבל את הפריט אנו נבדוק אותו וניידע אותך שקיבלנו את הפריט שהחזרת לנו.
ביטול רכישה ומדיניות החזרת מוצר:
הרוכש רשאי להחזיר את המוצרים ולבטל את העסקה בתוך זמן של עד 14 יום מיום קבלת המוצר, כשהמוצר ארוז באריזתו המקורית ומבלי שנעשה בהם כל שימוש ובצירוף חשבונית המקור.
עבור המוצרים המוחזרים יינתן זיכוי כספי מלא בניכוי דמי המשלוח,לאחר החזרת המוצרים ובדיקת תקינות המוצרים במחסני החברה.
במידה ולחברה תהיינה עלויות נוספות בגין ביטול העסקה (כגון דמי ביטול לחברת האשראי) רשאית החברה לגבות את העלות מהלקוח.